vrijdag 22 augustus 2014

Zeist – Bouwen


Ik sta ‘on-hold’. Ik moet nog even wachten om mijn leven een andere vorm te geven en verder uit te bouwen in een ander land, een nieuwe bestemming.

Ik denk na over ideeën die ik vorm kan geven. Vormen die mensen met elkaar verbinden, die mensen met elkaar in contact brengen. Ik kan heel veel vormen bedenken. Maar … voor mij is het belangrijk dat ik met één vorm begin. Stap voor stap de ene vorm na de andere. Zo zal ik mijn bestaan opbouwen.

Ik ga beginnen met zo snel mogelijk, zoveel mogelijk mensen te leren kennen. Hoe? Lid worden van bestaande clubs en netwerken. Daarna nodig ik mensen uit voor mijn Table ‘Petites Bulles’; een aangenaam toeven met hapje en drankje en een inspirerend gesprek rond een bepaald thema of probleem dat op een moment speelt……de eerste steen die ik ga leggen op het fundament dat ik al heb gebouwd. Mijn inzet, mijn werk is de juiste mensen met elkaar verbinden.

Ik heb het spelletje Jenga gekocht. Mijn ideeën schrijf ik op een steentje. Door de tijd heen zullen de losse steentjes – stap voor stap - een stevig huis vormen. Een huis waar de deur openstaat voor iedereen die binnen wil komen. Ik ben visueel ingesteld, vandaar het huis als symbool.

Wie weet, hebben jullie, mijn lezers, ook ideeën ….. ik hoor ze graag.
Ik schrijf je idee op een steentje met je naam erbij.
En natuurlijk laat ik je weten als jouw idee vorm krijgt en wie weet nog meer ….. maar dat kan ik nu nog niet overzien.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten